Min personliga blogg

Gästskribent: Kent Ekeroth, internationell sekreterare

Efter en ganska lång tid har jag nu återigen startat en egen blogg; http://kentekeroth.se. Jag tänkte att det vora passande att där delge nyheter inom de områden jag arbetar med inom partiet (internationell sekreterare, EU-politik och kriminalpolitik), samt lite annat smått och gott.

Ta gärna en titt.

4 Responses to Min personliga blogg

  1. z999 skriver:

    Jag har varit inne och kollat och det såg bra ut. En inledning med ett mycket angeläget ämne. Jag var först orolig att egen blogg skulle betyda en kvalitetssänkning men så var inte fallet.

  2. z999 skriver:

    Jag hoppas att många hänger på och läser Kents blogg, de inledande inläggen är intressanta även för icke-sdare. Inläggen ligger långt ovanför det patetiska sk-tpratet från antirasisterna om att Sd var för dödsstraff för 10 år sedan (i samband med ett mycket spektakulärt fall).

  3. kentekeroth skriver:

    Tack 🙂

  4. isd skriver:

    Visit my blog that it was deleted by AB and I have tried to republish what I have saved:

    http://blogg.aftonbladet.se/27654

Lämna en kommentar