Sverigedemokraternas budget i Lund för 2008

Lunds kommunfullmäktige fastställer kommunens budget för 2008 idag och imorgon. Jag ämnar återkomma i ämnet när budgeten är tagen. Tills vidare kan ni se sverigedemokraternas budgetredogörelse i filmerna nedan.

Del 1:

Del 2:

11 Responses to Sverigedemokraternas budget i Lund för 2008

  1. Marcus Jutemar skriver:

    En utmärkt uppvisning i retorik och saklighet. Hoppas att många får se detta. Jag är imponerad.

    MVH MJ

  2. Frasse skriver:

    Starkt jobbat! Riktigt ambitiöst! 🙂

  3. Tore skriver:

    Och hela fårskocken, satt som ”lamm”. Fortsätt så…fast lite tydligare. Vi pensionärer hänger
    väl inte riktigt med i detta tempot…

  4. z999 skriver:

    Helt otroligt att höra någon i den miljön resonera i ett mer realistiskt perspektiv så som Erik gör här.

  5. Kurtan skriver:

    Kanonbra Erik !
    Ta gärna i lite till det skadar inte !

    Appropå ingenting så fick jag ett tips på Kurt Lundgrens sida av en kommentator. Rekommenderar starkt att ni går in på YouTube och lyssnar på denna engelska ”barbar” helt otroligt !! Jag är fullvuxen men mina tårar kom…..

    MVH

  6. T.L. skriver:

    Jag tycker att Erik skötte sig uttmärkt. Bra jobbat, Erik!

  7. Möllis skriver:

    Strålande Erik !

  8. Anders skriver:

    Hej!

    Får jag tipsa om min namninsamling?

    http://www.namninsamling.com/simzar_parvandi_ska_stanna

    Tack & Hej då!

    Anders.

  9. z999 skriver:

    Vafaaan är inte sista närradioutsändningen utlagd för?! Stockholm alltså.

  10. Sven-Olof skriver:

    Anders. Om ert äktenskap är äkta, och inte konstruerat för att ge Simzar uppehållstillstånd, utan att ni älskar varandra och gift er av kärlek ser jag ingen anledning att utvisa henne.

    Har läst texten på din namninsamlin och som Sverigedemokrat skulle jag inte ha några som helst problem att skriva på den, om jag visste att dessa villkor föreligger.

    NU är jag av naturen misstänksam, och skriver sällan på namninsamlingar som jag inte vet är 100% riktiga. Överbevisa mig, och ni har mitt namn.

    MVH Sven-Olof

Kommentera

